FREDAG! :D

Kategori: Biffens♥

Yees, blir det att sova ut imorgon :D Sticker in till liseberg vid 14:30 men nice fölk. På söndag blir det att gå i kyrkan, ska nämligen konfirmera mig nästa år. 
Yes, men min morbror och hans fru är här, så nu ska jag vara lite social vah?! 

@Oskars

Kategori: Biffens♥

Sitter på oskars med Jasmine och Amanda, vi ska käka :D


Uppdaterar hemma, puss!!!! ;*<3

Jag är så duktig såå ;)

Kategori: Biffens♥

Haha, lagade middag idag, rätt nice faktiskt ;)
Gjorde Flygande Jacob :D Haha, fint att man använder påsar på händerna när man rensar kyckling för att man inte hittade handskar..





 

Fina saker man hittar i kylskåpet :D

Kategori: Biffens♥

...kylskåpet, ja.

Här pluggar man glosor

Kategori: Biffens♥

Kom ham för en stund sedan, nu sitter jag och pluggar spanska- och engelskaglosor.
Hihi, jag ska la snart ta mig något att käka och sedan typ vila lite.
 

NO =/

Kategori: Biffens♥

Sitter på NO. Vi hade orientering på idrotten, det var ju sådär skoj.
Det var asstressigt efter idrotten. Nu ska vi få nytt schema också :D 
Gött!
Aja, bloggar mera senare.

HKK

Kategori: Biffens♥

Sitter på HKK, vi snackar om tallriksmodellen, yeah!
Vi ska göra våran frukost på datorn...

Att duscha på morgonen

Kategori: Biffens♥

Godmorgon folket, hade tänkt att göra ett snabbt inlägg här va!?
Jag ska strax gå in i duschen. Jag HATAR att duscha på morgonen, ändå gör jag det. Varför? 
Nu är det ju då såhär att mitt hår lägger sig jättekonstigt under natten om jag duschar på kvällen och då måste jag platta det på morgonen. Att platta håret sliter på håret. Men att gå in i duschen på morgonen tycker jag är hemskt. Man kommer helt varm från sängen och så ska man in i en kall dusch. USCH!!!!
Ah, nu ska jag som sagt duscha!

Målade naglarna igår ;S

Kategori: Naglar

Glömde säga att jag mälade naglarna igår. De är redan lite skavda, men här får ni i alla fall bilder, säg gärna vad NI tycker! :)
 









Brev till MIG!:D

Kategori: Biffens♥

För en gångs skull hade jag fått brev! :D
Det var om konfirmationen, vi är typ 8 i gruppen, det är jag Jasmine och några jag inte vet, men hur gött som helst i alla fall :D
Och eftersom min gamla tandborste var typ assliten så köpte jag en ny, rosa och snygg! :D
 

SVENSKA

Kategori: Biffens♥

Sitter på svenskan nu, hade idrott innan lunch. Vi hade typ 35min lunch?
Våran senaste dag idag. Yay!
Ska träffa jasmine sedan :D
Vi tog skolfoto innan, såg det snabbt och det blev ju inte jättebra direkt, men när de kommer upp på hemsidan så lägger jag ut det här! :D
Ha det sålänge! ;*

PLUGGAR

Kategori: Biffens♥

Jao, då sitter man här hemma och försöker matte ;S
Det är ju fint att man ska ta skolfoto imorgon då, så har man en jävla finne mitt i pannan-.-
Väldigt snyggt!!!
 

SO såklart! (Y)

Kategori: Biffens♥

Ehehehe, älskar SO!
Nä, men vi ska måla feodalsamhällesaks. 
Så ha det bra alla söta folks!

Godmorgon<3

Kategori: Biffens♥

odmorgon folket!<3
Måndag igen, trött och allt. Helgen har varit chill, men vi var på ett ställe som inte hade wi-fi och jag pallade inte använda mobilen :$
En bild från helgen på David och Hanna.
 

DAGENS OUTFIT!♥

Kategori: Fashion♥

Tröja, Cubus(?)
CocaColaLinne, design ONLY
VitaByxor
RosaÖrhängeRingar
DödskalleHalsband
+ SveaSkorna och skinnjackan

Träffa Hanna!<33

Kategori: Biffens♥

Idag åker jag till typ Lysekil. Där träffar man bland annat Hanna :D<3 Men också en massa andra sköna människor i olika åldrar. 
Idag är det ju då fredag, jag är INTE så taggad, eftersom när vi är på sådana här träffar så måste man gå upp typ astidigt(typ runt 8)?! Jag är ju som alltid dödstrött, så jag ska nog packa lite och sedan vila innan vi åker, 
Ojojojoj, nu har jag skrivit alldeles för mycket ;S
Ska lägga upp dagens outfit snart! 

Hemma ;S

Kategori: Biffens♥

Vart i backaplan efter skolan med Jasmine:D Blev ingenting köpt, men trevligt i alla fall. 
Vi hede idrott i skolan idag...=/ men det gick ju ändå rätt bra, jag gjorde i alla fall mitt bästa(till skillnad från förra terminen, då jag kanske var lite lat) :D 
Men i alla fall, nu har jag varit så duktig och hämtat ut skoldatorn! :D
Ska packa inför imorgon nu. 
Ha det!;*

HKK i skolan

Kategori: Biffens♥

Vi hade HKK sista lektionen idag, rätt nice faktiskt ;D 
Kom hem för ca en timme sedan...? Träffade Jasmine en snabbis efter skolan :D
Ja, men min dag har la varit bra för övrigt...
Några bilder nu då!
Jag är överdrivet snygg på den sista bilden^^

Snygga "festkläder" från Gina Tricot ♥

Kategori: Fashion♥

Ska sova! ;D

Kategori: Biffens♥

Är jättetrött, så ska sova, men tänkte göra ett snabbt inlägg innan. 
Idag var vi på något museum, det var faktiskt rätt intressant :D
Vi skultade typ 13 och då stack jag och några till och käkade på donken. Sedan träffade vi Jasmine och lite så. 
Haha, bjussar på en bild från idag då, vi var på ank dammen och gungade(i en bebisgunga) :D
 

Godmorgon

Kategori: Biffens♥

Ska ta bussen nu.

Slut på lov! >.<

Kategori: Biffens♥

Idag började då skolan. Vaknade vid 5:40 imorse, är dötrött... Ska nog försöka sova lite nu ;D

Ny start!! :D

Kategori: Biffens♥

Hej, nu hade jag tänkt att börja blogga här, jag tröttnade på min gamla fula blogg :D 
Ska försöka uppdatera så ofta som möjligt.
Bloggen kommer att handla om livet i huvudsak och sedan mode och mitt intresse till att måla naglarna.
Jag hoppas att ni kommer att följa mig...