Jag är tråkig...

Kategori: Biffens♥

Jag sitter och skriver om mig själv på spanska. Jag gillar inte att skriva om mig själv, jag är nog en väldigt tråkig typ för jag kommer typ inte på något att skriva om mig. Vad ska man skriva liksom? Vad man heter och hur ens familj ser ut? Aja...
 
Igår så blev ju de här journalisterna som var fast i Etiopien frisläppta. Det var ju väldigt bra :D Jag vet inte hur mycket det egentligen har pratats om, men de pratar mycket om detta här eftersom han ena är typ härifrån. Eller ja, de pratar mycket om detta hemma. 
Jag fattar inte hur de kunde hålla dem, för de hade ju liksom inte gjort något? Vissa länder har konstiga regler, men det är la inte fel med det, de kanske till och med tycker att Sverige har konstiga lagar. 
Svenne jag låte dåe??
 
Slutar lektionen nu i alla fall..
Puss ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: